تبدیل رهگذر به مشتری
8 ترفند تبدیل رهگذر به مشتری
مشتری رو خوشحال کنید
با شتاب مشتری رو ترغیب به خرید نکنید
برای مشتریانتون زمان بزاری
قبل از هر چیز، باید بدانید که استانداردهای مشتری مداری در زمان بحران مانند شیوع کرونا ویروس تغییر می کنند.
اگر می خواهید در شرایط کنونی آماده باشید، راهنمای مشتری مداری در بحران را دانلود کنید.
به مشتریانتون سرویس رایگان بدهید
اینکار دید مشتریان رو نسبت به محصول شما عوض میکنه
و مشتریان میتونن مزایای استفاده از محصول شما رو ببینن
حدود 20 سال است که سازمان ها تلاش می کنند تا عملکرد خود را با مفهوم مشتری مداری هماهنگ نمایند.
اما به گزارش شورای عالی بازاریابی (CMO council)،
«تنها 14 درصد از سازمان ها، مشتری مداری را مبنای کار خود قرار داده و تنها 11 درصد از آنها باور دارند که مشتریانشان با ارائه چنین تصویری موافق خواهند بود. »
تبدیل رهگذر به مشتری
قیمت بدهید
گاهی اوقات تعلل در کار خوب نیست
رک و راست باشید و به مشتریانتون قیمت بدهید
امروزه، حجم بالا و سرعت تبادل اطلاعات مرتبط با مشتری، سازمان ها را غرق در خود ساخته است.
در ضمن، مسئله این است که برخی سازمان ها برای دسته بندی و توصیف مشتریان خود، فناوری و نظام یکپارچه ای نداشته و برخی دیگر از آنها فاقد قابلیت های اجرایی لازم برای شخصی سازی ارتباطات و تجربیات هستند.
سوال بپرسید
یکی از بهترین روش های متقاعد ساخت مشتری سوال پرسیدن هست
بپرسید :
دنبال چی میگردید ؟
به دنبال چه ویژگی های خاصی میگردید ؟
اما، رایج ترین و شاید بزرگترین مانع بر سر راه عملکرد مبتنی بر مشتری مداری، در اصل، فقدان فرهنگ مشتری مداری سازمانی است.
هنوز هم بیشتر سازمان ها غالباً بر مبنای تمرکز بر محصول و فروش عمل می نمایند .
ریسک خرید را کاهش دهید
خرید نکردن مشتریان به چند دلیل میتونه باشه
قیمت و اعتماد
یا این که در آن زمان خاص آمادگی خرید ندارند
با گارانتی محصول ریسک خرید رو برای مشتریان پایین بیاورید
به این ترتیب، مشتری مداری تنها در بخش های خاصی از قبیل بازاریابی، در اولویت قرار می گیرد.
اعتماد سازی کنید
افراد اگر بدانند فروشنده قصد ندارد
جیب آنهارا خالی کن ، راحت تر میخرند
اگه چیزی به ذهنت میرسه ، برامون دیدگاه بزارید …
بدون دیدگاه