بهترین منابع برای یادگیری سئو

منابع یادگیری سئو

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که پرسیده میشه، منابع سئو هست. خیلی از شما دوستان میپرسید که چه منابعی برای یاد گرفتن سئو هست و باید از کجا یاد بگیریم . تو این پست به موضوع میپردازیم و یکسری توضیحات و منابع عالی رو ارائه میدیم.

بهترین منابع برای یادگیری سئو

بهترین منابع برای یادگیری سئو

1-گوگل

میدونید با سرچ کردن در گوگل و رفتن توی دنیای وب و اینترنت، چقدر اطلاعات هست برای یاد گرفتن ؟شما با گوگل میتونید کلی موضوع مختلف سئو رو بصورت پراکنده یاد بگیرید و با قرار دادنشون کنار هم کلی کارای خفن در سئو انجام بدید.

شاید بازار کار طراحی سایت هم براتون مفید باشه

2-سایت ماز

بی شک یکی از بهترین منابع جهت یادگرفتن سئو سایت moz هست، هر سئو کاری حداقلش یکبار از آموزش ها و اطلاعات این سایت استفاده کرده. اگر در ابتدای کار هستید یا در حد حرفه ای هستید میتونید وارد این سایت با آدرس moz.com بشید و از قسمت های مختلفش جهت یادگیری استفاده کنید.

3-یوتیوب

ویدیو های آموزشی سئویی که داخل یوتیوب قرار داره خیلی عالیه و واقعا میتونه به هر کسی در یادگیری سئو کمک کنه ، مخصوصا الان که میشه از زیر نویس خودکار یوتیوب استفاده کرد تا موضوع رو متوجه شد.

4-استفاده از تجربه

منبع بعدی که برای یادگیری وجود داره استفاده از تجربه افرادیه که قبلا مکسیر سئو رو رفتن و تجربه سئو کردن رو بدست اوردن، شما میتونید با تجربه ای که این افراد دارند در مسیر یادگیری خیلی جلو بیافتید.

تولید محتوای ارزشمند در سئو خیلی مهمه اگه میخوای بیشتر بدونی کلیک کن…

5-سایتای ایرانی فعال در این حوزه

یکی از موارد دیگه ای که میتونه خوب باشه، استفاده از منابع و سایتای ایرانی که در حوزه سئو خیلی عالی فعالن هست.

بهترین منابع برای یادگیری سئو

این منابعی بود که میتونه تو زمینه سئو بهتون کمک کنه . منبع عجیب و غریبی وجود نداره که شما برید و راحت سئو رو کامل یاد بگیرید ، باید یه مسیر و تکاملی رو طی کنید و در کنارش تجربه شخصی هم بدست بیارید.

تیم تولید محتواپست های این نویسنده

وردپرس یک روبات موفقیت ساز است! من بعنوان کوچکترین عضو خانواده ماراوا در خدمت شما خواهم بود برای کمک در طراحی وب با وردپرس ....

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *